INFORMACJE NA TEMAT OBIADÓW SZKOLNYCH
Zapisy na obiady na nowy rok szkolny 2018/19 odbywać się będą u intendenta
w dn. 27.08.2018r. - 07.09.2018r.
od godz. 8:00 do 13:00
telefonicznie lub osobiście
Wpłaty na rok szkolny 2018/19 przyjmujemy po dn.01 września 2018r.
Opłatę za korzystanie ucznia z obiadów na stołówce szkolnej Rodzic (opiekun prawny) uiszcza z góry w pierwszym tygodniu każdego miesiąca, przelewem na rachunek:
26 1020 5402 0000 0802 0251 4701
Prosimy, aby w tytule płatności zostały zawarte następujące informacje: imię, nazwisko dziecka oraz klasa, ilość i konkretne dni obiadowe .
Wpłatę pomniejszamy o ewentualne nieobecności ucznia na obiedzie w danym miesiącu lub ewentualne zgłoszone nieobecności za miesiąc poprzedni.
Nieobecność w danym dniu należy zgłaszać najpóźniej dzień wcześniej.
Prosimy o terminowe wpłaty na konto, co umożliwi nam wpisanie ucznia na listę.
Szanowni Rodzice !
W przypadku rezygnacji z obiadów w danym miesiącu należy taką informację zgłosić przed rozpoczęciem miesiąca, którego rezygnacja dotyczy.
Ponadto informujemy, że niedokonanie wpłaty w terminie nie jest jednoznaczne z rezygnacją z obiadów.
Wszelkich informacji na temat płatności za obiady udziela
Intendent szkoły : Zofia Matysiak , tel. 68 4707025
OBÓZ INTEGRACYJNY KLAS PIERWSZYCH
TERMIN: 3-5 WRZEŚNIA 2018
MIEJSCE: BRONKÓW/k. DYCHOWA, OŚRODEK „ KOŁATKA”
Przewidywana godzina wyjazdu: 10.00 - powrót: 13.00
KOSZT: 230 zł (2 noclegi, dojazd w dwie strony, wyżywienie)
Pieniądze można wpłacać na konto Rady Rodziców przy V LO w Zielonej Górze do 15 sierpnia 2018r.
nr 17 1090 1535 0000 0001 0148 4518 z dopiskiem: imię nazwisko ucznia, klasa – obóz integracyjny.
Po apelu inauguracyjnym 03 września uczniowie przechodzą z wychowawcami na miejsce parkingowe z bagażem podróżnym. Pół godziny przed apelem będzie można złożyć bagaże w salach lekcyjnych wyznaczonych dla każdej klasy. Szczegóły dotyczące sal będą zamieszczone na tablicy informacyjnej w dniu inauguracji.
Podczas obozu zostaną przeprowadzone testy poziomujące z języków obcych dla osób, które nie pisały ich w czasie wakacji.
Należy wziąć przybory szkolne, strój gimnastyczny oraz podpisaną przez rodziców zgodę na wyjazd. Link do pobrania zgody.
OBIADY – Maj 2018r.
16 dni obiadowych
od 09.05.2018 - 30.05.2018
wpłaty na konto do 06.05.2018r.
PROSIMY O TERMINOWE DOKONYWANIE PRZELEWÓW.
DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO SZKOŁY.
Przy wpłatach za dany miesiąc proszę uwzględnić odpisy
za miesiąc poprzedni oraz wyjazdy na wycieczki w maju 2018r.
16x 4,50 = 72,00 zł
Numer konta: 26 1020 5402 0000 0802 0251 4701
Zofia Matysiak – intendent szkoły tel. 684707025
Zmiany godzin otwarcia biblioteki.
W związku z inwentaryzacją w bibliotece szkolnej prosimy o wcześniejsze zaopatrzenie się w lektury i inne, wybrane książki.
Biblioteka będzie nieczynna w dniach 01.03. - 15.03.
Za utrudnienia przepraszamy
Zmiana numeru telefonu na czas ferii.
Na okres ferii został zmieniony numer telefonu do skretariatu. 68 470 70 24.